четверг, 27 февраля 2020 г.

Wekdienst 27/2: proces Taghi en coronavirus blijft nieuws beheersen

En dan nog even dit:

De meeste baby’s komen huilend ter wereld. Zo niet de kleine Isabella Pereira de Jesus. Zij staarde met een intense blik naar de artsen die haar ter wereld brachten in een ziekenhuis in Rio de Janeiro.

Fotograaf Rodrigo Kunstmann legde het moment vast en plaatste het op Facebook, met als onderschrift: ‘Dit is mijn geboortedag, en ik heb niet eens kleding voor deze gelegenheid’. Het plaatje is sindsdien duizenden keren gedeeld en spoort mensen aan creatieve onderschriften te bedenken zoals: ‘Stop me terug’ en ‘Ik had de snoozeknop nog wel ingedrukt’.

Ook moeder Delaine was verrast door de gezichtsuitdrukking van haar dochter: «Mijn dochter is geboren als een kant en klare meme», vertelde ze een Braziliaanse krant, verwijzend naar de grappige plaatjes die worden gedeeld op internet.

En dit is de foto:

Artikelen in het Nederlands. nos.nl

Комментариев нет:

Отправить комментарий